Privacy / Klachten

De Hoofdtrainer hecht grote waarde aan het zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens en heeft hiervoor een privacyreglement opgesteld.

Deze is hier in te zien, maar ook op te vragen bij de betrokken medewerker van De Hoofdtrainer.

Bij De Hoofdtrainer zetten we ons elke dag in om goede zorg en begeleiding te bieden. Dit doen wij jaarlijks voor vele klanten in het vrijwillig en het gedwongen kader. Onze medewerkers werken met kennis, enthousiasme en persoonlijke aandacht. En in de meeste gevallen (meting januari 2025: gemiddeld klanttevredenheidcijfer 8,3) is dat ook zo.

Maar toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden of boos over bent of het vertrouwen in de trainer/ medewerker kwijt bent. Misschien wil je gewoon even je hart luchten, iets aangeven dat beter kan zodat het een ander niet overkomt of ben je echt ontevreden over hoe iets gegaan is.

Onderstaand vind u ons klachtenprotocol met uitleg hoe je dat kan doen.

Privacy reglement

Privacy reglement

Privacy statement website

Privacy statement website

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure